Επισκόπηση

Η πολιτική επιστροφών και επιστροφής χρημάτων μας διαρκεί 30 ημέρες. Εάν έχουν περάσει 30 ημέρες από την αγορά σας, δεν μπορούμε να σας προσφέρουμε πλήρη επιστροφή χρημάτων ή ανταλλαγή.

Για να είναι επιλέξιμο για επιστροφή, το προϊόν σας πρέπει να είναι αχρησιμοποίητο και στην ίδια κατάσταση με αυτή που το παραλάβατε. Πρέπει επίσης να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία.

Αρκετοί τύποι προϊόντων εξαιρούνται από την επιστροφή. Αναλώσιμα προϊόντα όπως τρόφιμα, λουλούδια, εφημερίδες ή περιοδικά δεν μπορούν να επιστραφούν. Επίσης, δεν δεχόμαστε προϊόντα που είναι είδη προσωπικής ή υγιεινής φροντίδας, επικίνδυνα υλικά, ή εύφλεκτα υγρά ή αέρια.

Πρόσθετα μη επιστρεπτέα αντικείμενα:

Για να ολοκληρώσετε την επιστροφή σας, απαιτούμε απόδειξη αγοράς ή αποδεικτικό αγοράς.

Παρακαλούμε να μην αποστείλετε την αγορά σας πίσω στον κατασκευαστή.

Υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις όπου παρέχονται μόνο μερικές επιστροφές χρημάτων:

Επιστροφές Χρημάτων

Μόλις λάβουμε και επιθεωρήσουμε την επιστροφή σας, θα σας στείλουμε ένα email για να σας ενημερώσουμε ότι λάβαμε το επιστραφέν προϊόν σας. Θα σας ενημερώσουμε επίσης για την έγκριση ή την απόρριψη της επιστροφής χρημάτων σας.

Εάν εγκριθεί, η επιστροφή χρημάτων θα διεκπεραιωθεί και θα πιστωθεί αυτόματα στην πιστωτική σας κάρτα ή στη μέθοδο αρχικής πληρωμής σας, μέσα σε ορισμένο χρονικό διάστημα.

Καθυστερημένες ή εκκρεμείς επιστροφές χρημάτων

Εάν δεν έχετε λάβει ακόμη την επιστροφή χρημάτων σας, πρώτα ελέγξτε ξανά τον τραπεζικό σας λογαριασμό.

Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία της πιστωτικής σας κάρτας, καθώς μπορεί να χρειαστεί κάποιο χρονικό διάστημα μέχρι να αναρτηθεί επίσημα η επιστροφή.

Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας. Συχνά χρειάζεται κάποιος χρόνος επεξεργασίας πριν από την ανάρτηση μιας επιστροφής.

Εάν έχετε κάνει όλα αυτά και ακόμα δεν έχετε λάβει την επιστροφή χρημάτων σας, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο {email address}.

Προϊόντα σε προσφορά

Μόνο προϊόντα με κανονική τιμή μπορούν να επιστραφούν. Τα προϊόντα σε προσφορά δεν μπορούν να επιστραφούν.

Ανταλλαγές

Αντικαθιστούμε προϊόντα μόνο αν είναι ελαττωματικά ή κατεστραμμένα. Εάν χρειάζεστε ανταλλαγή για το ίδιο προϊόν, στείλτε μας ένα email στο {email address} και αποστείλετε το προϊόν σας στη διεύθυνση: {physical address}.

Δώρα

Εάν το προϊόν επισημάνθηκε ως δώρο κατά την αγορά και σας αποστάλθηκε απευθείας, θα λάβετε πιστωτικό για την αξία της επιστροφής σας. Μόλις παραλάβουμε το επιστραφέν προϊόν, θα σας αποσταλεί ένα πιστοποιητικό δώρου.

Εάν το προϊόν δεν επισημάνθηκε ως δώρο κατά την αγορά ή ο δωρητής είχε αποστείλει την παραγγελία στον εαυτό του για να σας το παραδώσει αργότερα, θα στείλουμε την επιστροφή χρημάτων στον δωρητή και θα ενημερωθεί για την επιστροφή σας.

Αποστολή επιστροφών

Για να επιστρέψετε το προϊόν σας, θα πρέπει να το αποστείλετε στη διεύθυνση: {physical address}.

Θα είστε υπεύθυνοι για την πληρωμή των εξόδων αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος σας. Τα έξοδα αποστολής δεν επιστρέφονται. Εάν λάβετε επιστροφή χρημάτων, το κόστος επιστροφής αποστολής θα αφαιρεθεί από την επιστροφή χρημάτων σας.

Ανάλογα με τον τόπο κατοικίας σας, ο χρόνος που μπορεί να χρειαστεί για να φτάσει το προϊόν ανταλλαγής σε εσάς μπορεί να διαφέρει.

Εάν επιστρέφετε πιο ακριβά προϊόντα, ίσως να θέλετε να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία αποστολής με δυνατότητα παρακολούθησης ή να αγοράσετε ασφάλεια αποστολής. Δεν εγγυόμαστε ότι θα παραλάβουμε το επιστραφέν προϊόν σας.

Χρειάζεστε βοήθεια;

Επικοινωνήστε μαζί μας στο {email} για ερωτήσεις σχετικά με επιστροφές και επιστροφές χρημάτων.

Search